Մանե Նազարյան

Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր 8․5 դասարան :D


:3

Ա) Դո՛ւրս գրեք այն նախադասությունները, որոնք համապատասխանում են հետևյալ մտքերին․

ապրի՛ր ներկայով
Անցյալի  մասին  մի  մտածիր,  ապագայի  մասին՝  նույնպես:

մի՛ մտածիր, թե հետո ինչ կլինի
Եվ  այն  մասին,  թե  ինչ  կպատահի  քեզ,  երբ  հասունանաս: 

մի՛ կարևորիր ուրիշի կարծիքը
Եվ  այն  մասին,  թե  ինչ-որ  մեկը  քեզ  ինչպես  կբնորոշի:

վախկոտ մի՛ եղիր
Աշխատիր  համարձակ  լինել։

անելիքիդ լո՛ւրջ մոտեցիր։
Կարողացիր  լավ  աշխատել  և  ձիու  թամբին  ամուր  մնալ:


Բ) Դո՛ւրս գրեք նախադասություններ, որոնք գրված մտքերին հակասում են․

Պետք չէ մտածել՝ ուրիշներից լա՞վն ես, թե՞ վատը։
Ինչի  մասին  պետք  է  մտածել.  Կյանքում  ի՞նչ  ձգտումներ  ունեմ,  ուրիշներից  լավն  եմ,  թե՞  վատը։

Մի՛ կարևորիր, թե ինչպես ես տիրապետում  սեփական մարմնիդ։
Սեփական  մարմինը  տիրապետելու  ընդունակության  մեջ:

Երջանկությունն ու դժբախտությունն են որոշում քո կյանքի ընթացքը։
Դու  գիտես  նաև,  որ  ես  առանձնապես  չեմ  հավատում  երջանկությանը:  Դժբախտությանը՝  նույնպես: 

Կարևոր չէ, թե ինչպես ես հաղորդակցվում մարդկանց հետ։
Մարդկանց  հասկանալու  և  նրանց  հետ  հաղորդակցվելու 



Оставьте комментарий

Создайте подобный сайт на WordPress.com
Начало работы