Մանե Նազարյան

Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր 8․5 դասարան :D


օմօիըատեդատե տդեսւ սեկաի նառւ սեկաի նառա ե կօմօմօմօնե կօմօնե իակեռւ կե տա պւպւպւպւ

270.Կետադրի՛ր: 

Մենք՝ ես ու Ցոլակը, մտանք բակ:
Ընկերներս՝ գլխաբաց թե հասարակ շապիկով երկու տղա, քայլում էին գետափով:
Ես ու իմ ընկերը՝ Անդոն, հաց ենք տանում նրա հոր՝ բրուտ Ավագի համար:
Կարմիր շորերով աղջիկը՝ այդ բարձրահասակ երեխան, հեռացավ կտուրից ու մոտեցավ աղջիկներին:
Մուխի մեջ երևաց ոսկե ծամիկներով Ազնոն՝ դուստրը իմ վաղեմի ծանոթի:
Քամին՝ աշխարհի հզոր ու անսանձ ոգին, վայրագ ուժով խառնեց- պղտորեց գետի անշարժ ջրերը:
Մեր՝ երեխաներիս աչքը, չէր հեռանում արագիլներից:
Ամենավերին աստիճանին կանգնած էր իմ բարեկամը՝ Բաֆուտի Ֆոնը:
Ծառերից՝ հազարամյա կաղնիներից, կանցնես ու կտեսնես փնտրածդ հյուղակը:🪳

273.Կետադրի՛ր: 

Հույներր ծովերի աստված Պոսեյդոնին եզ էին գոհաբերում որպես ջրային տարերքի հզորության խորհրդանիշ:  
Քարակերտ ու կղմինդրածածկ փոքրիկ տունը որպես շքեղ ապարանք առանձնանում էր գյուղի խարխուլ տների մեջ: 
Նկարահանող խցիկի մոտ անփույթ կանգնած էր Ջեկը իբրև իր արժեքն իմացող անփոխարինելի օպերատոր: 
Տուփից ուղիղ դեպի կինը դուրս թռավ թունավոր կանաչ օձը իբրև դիպուկ նետված փետրագնդակ: 
Իբրև սուրացող շնաձկանը կպած խխունջներ կառչել էինք վազող կենդանուց: 
Լեռների ու բլուրների մեծ մասը որպես հրաբխային ժայթքման զավակներ վեր են նետված ստորերկրյա հզոր ուժերի կողմից:

278.Տրված պարզ նախադասությունները դարձրո՛ւ բարդ` ավելացնելով փակագծերում տրված հարցերին պատասխանող պարագա երկրորդական նախադասություններ: 

Վագրը ծառի ետևից մռնչաց: (ի՞նչ պատճառով) 
Նավակը մյուս ափին էր կանգնած: (ի՞նչ պատճառով) 
Ինքն էլ իր ասածին չի հավատում: (ինչո՞ւ) 
Մինչև կյանքի վերջը ծիծաղելու է վրադ: (ինչո՞ւ) 

279.Տրված պարզ նախադասությունները բարդեցրո՛ւ` ավելացնելով փակագծերում տրված հարցերին պատասխանող պարագա երկրորդական նախադասություններ: 

Այդպիսի տղային պետք է փնտրել: (որտե՞ղ) 
Քարավանը ծանր-ծանր առաջ էր շարժվում: (որտեղո՞վ) 
Նրան անապատում հանդիպեցի: (որտե՞ղ) 
Առավոտից պատմեց այդ պատմությունը: (ինչքա՞ն) 
Արդեն ուշ էր: (ինչքա՞ն) 
Թոռան գալը տատին կուրախացնի: (ինչքա՞ն) 
Մի՞թե այդքան սիրում էր կատվին: (ինչքա՞ն) 
Նավը հեռացավ: (ինչքա՞ն) 

280.Տրված պարզ նախադասաթյունները բարդեցրո՛ւ` ավելացնելով փակագծերում տրված հարցերին պատասխանող պարագա երկրորդական նախադասություններ: 

Ջրհորից սառը ջուր կհանենք: (ո՞ր դեպքում) 
Կարո՞ղ եմ փրկել այս փոքրիկին: (ո՞ր դեպքում կամ ի՞նչ պայմանով) 
Մարդկանց ու գազանիկների մեր բանակին հյուրընկալելն իրոք հերոսություն կարելի էր համարել: (ի՞նչ պայմանով, ո՞ր դեպքում) Կետորսական նավերի մի խումբ վերջերս ժամանեց: (ինչո՞ւ, ինչի՞ համար) 

282.Ընդգծված երկրորդական նախադասություններն արտահայտի՛ր համապատասխան բառակապակցություններով (դերբայական դարձվածներով): 

Պահպանված կենդանիների մեջ կան տեսակներ, որոնք աննշան թիվ են կազմում: 
Նա վերջին տիրակալն էր, որ իր երկրի անտառներում խոշոր կենդանիներ տեսավ: 
Որքա՜ն զարմացավ նա, երբ բոլոր կողմերից գյուղերով շրջապատված անտառում եղջերուներ տեսավ: 
Նա հույս ուներ, որ թեկուզ հեռվից կտեսնի արջին: 
Եթե կրկին անդրադառնանք ոչնչացված կենդանիների ցուցակին, կնկատենք առանձնապես տագնապալի մի հանգամանք: 



Оставьте комментарий

Создайте подобный сайт на WordPress.com
Начало работы